Introduktionsdags

2013-04-11 @ 18:11:00
Facebook, Twitter, Instagram. Listan av sociala medier kan idag göras lång. En av de första sociala medierna som tog fart för några år sedan, är bloggen. Har läst mig till att det år 2009 fanns runt 350 000 bloggare runtom i landet. Och det var nu fyra år sedan. Med andra ord, så har det antagligen lockat till sig betydligt fler i dagsläget. Även om andra sociala medier tagit över på senare år. 
 
Anledningen bakom denna blogg är rätt simpel. Jag brinner för GIF Sundsvall och anser att det idag inte finns en blogg med fullt fokus på laget och med kontinuerliga uppdateringar. Och istället för att sitta och rulla tummarna i hopp om att en sådan ska uppstå, valde jag istället att slå slag i saken och därav Supporterlivs uppkomst. 
 
Här kommer jag precis som i bloggbeskrivningen, dela med mig av diverse nyheter, matchreferat, analyser och mycket annat. Kommer dock inte pga min placering i detta avlånga land, kunna följa spelarna hela vägen in i omklädningsrummet. Men nästan. Och jag lovar att försöka underhålla och fördjupa mig så gott som det går när det kommer till i princip allting som rör klubben och nuvarande säsongen i Superettan. 
 
Förhoppningsvis kan det här med tiden bli en samlingsplats för likasinnade supportrar att ta del av vad som händer kring laget i denna "Giffierade" blogg. Det är fritt fram att lämna kommenterar och synpunkter i nedanstående fält, men jag tar mig friheten att inte publicera sånt som känns opassande eller irrelevant. 
 
Har ni några övriga frågor går det bra att kontakta mig på e-post: [email protected]
 
Varmt välkommen och mycket nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Sport

Bloggparaden

RSS 2.0